اس ام اس فلسفی و زیبا سری 1

اس ام اس فلسفی و زیبا سری 1 

 

در زندگی
هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری
زیرا برای راضی نگه داشتنش
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی

توى مار پله ى زندگى
مهره نباش که هرچى گفتن بگى باشه
تاس باش که هرچى گفتى بگن باشه


عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند!!!
انگار ریختن برگها هم تقصیر من است


برای شناخت بهتر آدمها کافیست یکبار بر خلاف میلشان عمل کنی


همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه نه بازی


هرگز برای کسی که شمارا اذیت می کند گریه نکنید درعوض لبخند بزنیدوبه او بگویید ممنون بخاطر اینکه به من فرصت دادی تا کسی بهترازتورا پیدا کنم


چـه اشـتـبـاه بـزرگـی سـت
تـلـخ کـردن زنـدگـیـمـان . . .
بـرای کـسـی کـه در دوری مـا ،
شـیـریـن تـریـن لـحـظـات زنـدگـیـش را سـپـری مـی کـنـد


بزرگترین اقیانوس آرام است
پس آرام میشم
تا بزرگ باشم


نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست


یادمان باشد
با شکستن پای دیگران، ما بهتر راه نخواهیم رفت


افرادی که با ما هم عقیده هستند به ما آرامش می دهند
و افرادی که مخالف با عقیده ی ما هستند ، به ما دانش


یک پایان تلخ ، همیشه بهتر از یک تلخی بی پایانه


بعضی حرف ها را “نباید زد”
بعضی حرف ها را “نباید خورد”
بیچاره دل چه میکشد میان این “زد” و “خورد”


مهربانی یعنی اینکه:
اگه تو یه راهی با هم باشیم و ناگهان یه خرس دنبال‌مون کنه؛ من به خاطر تو آهسته‌تر فرار می‌کنم


اى کاش یاد میگرفتم اگر در رابطه اى "حرمتم" زیر سوال رفت براى همیشه با آن رابطه خداحافظى کنم و به طور احمقانه اى منتظر معجزه نمانم


شیر اگر در بند و اسارت هم باشد همه از دیدنش وحشت میکنند، من شیر درنده ای بودم،اما کاری با خودم کردم آهوهای جنگل هم سر به سرم میگذارند


دانا در سکوت خود به دنبال پیشرفت های آینده است و نادان در پرگویی خویش به دنبال کتمان ناکامی های گذشته


از مرگ نترسید از این بترسید که قبل از مرگ چیزی در درون شما بنام " انسانیت " بمیرد.


شغل مناسب شغلی نیست که لزوما پول خوبی
از توش دربیاد
شغل مناسب شغلیه که
هرروزصبح بتونی
از خودت بپرسی امروز
برم یا نرم؟


نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست


خدایا امروز را مهمانم باش...
به یک فنجان قهوه تلخ....
وقت آن رسیده طعم دنیایت را بچشی


ی برای رسیدن به کسی آنقدر میدویم که دیگر نفسی برای ماندن در کنار او نخواهیم داشت


آرزوی رسیدن به جهانی برتر است که زندگی در زمین را قابل تحمل می سازد


آنکه پريدن نميداند نبايد بر پرتگاه آشيانه بسازد


قدرت کلمات غیر قابل تصور است.اگر کسی به کلام شما توجه نمیکند سعی نکنید که حرفتان را عوض کنید.لحنتان را عوض کنید


بسیاری از شکست های زندگیم
به خاطر دروغ هایی بود که باید می گفتم اما نگفتم


چرا میخوریم زمین؟به خاطر این که یاد بگیریم چجوری بلندشیم


در دنیا فقط یک نفر وجود دارد که باید همیشه سعی کنید از او بهتر باشید و آن کسی نیست جز گذشته ی خودتان


یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیمکه دیدار صبح فردا ممکن نشدپس به امید فرداها محبت هایمان را ذخیره نکنیم


چه سنگدل است سیری که گرسنه ای را نصیحت می کند
تا درد گرسنگی را تحمل نماید


روزتان را با تکه شکسته های دیروز آغاز نکنید
هر روزی که بیدار می‌شویم اولین روز از باقی عمرمان است


نوابغ ، یک اقلیت بسیار کم شمارند که حد خود را دقیقا می شناسند


سند پاره میشه اما قول مرد هرگز


هميشه خواستنی‌ها داشتنی نيست و هميشه داشتنی‌ها خواستنی نيست

عمری را تلف کردم تا بفهمم فهمیدن همه چیز لازم نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: